Drobečková navigace

turistika

Rozcestí Doubí

Typ

Šipky rozcestníku u křižovatky ulic Studentská a Svatošská v Doubí u Karlových Varů ukazují směry modré a zelené turistické trasy a navíc je zde také vychodiště naučné stezky Doubí - Svatošské skály,…

Rozcestí Doubí - dětská vesnička SOS

Typ

Jeden z nejkrásnějších turistických rozcestníků najdete u dětské vesničky SOS v Doubí u Karlových Varů. Rozcestí nemůžete minout, pokud půjdete třeba po modře značené trase z Doubí od zastávky MHD ke…

Rozcestí Doubí - zámek (MHD)

Typ

Rozcestník u parkoviště před zámkem Doubí upřesňuje směr naučné stezky Doubí – Svatošské skály, která je zaměřená na hornictví, geologii a ekologii včetně historie osídlení okolních míst. NS je…

Rozcestí Doubská vyhlídka

Typ

Rozcestník Doubská vyhlídka stojí u cesty kousek od rozhledny Aberg na vrcholu Doubské hory (645 m.n.m.). Směrové šipky rozcestníku ukazují průchozí směr jediné turistické trasy, která tudy prochází.…

Rozcestí Dubinka - Hradecké lesy

Hradec Králové
Typ

Rozcestí Dubinka ukazuje cestu ve směru Nový Hradec Králové - Bažantnice po značce žluté, značka modrá ukazuje cestu ve směru Nový Hradec Králové mhd - hájovna u Vysoké nad Labem. V místě je…

Rozcestí Důl Svornost

Typ

Rozcestník je nově umístěný u dolu Svornost, což je jeden z nejstarších dolů Jáchymova. Prochází tudy Evropská dálková cesta E3, Atlantický oceán - Černé moře, která je na českém území vyznačena…

Rozcestí Farská kyselka

Cheb
Typ

Rozcestník umístěný kousek od pramene zvaném Farská kyselka poblíž silnice Mariánské Lázně - Prameny označuje místo, kde se červeně a modře značené turistické trasy rozcházejí. Dále na jih už od této…

Rozcestí Gregorův kříž

Jablonec nad Nisou
Typ

Rozcestík Gregorův kříž stojí na křižovatce místních asfaltových komunikací vedle pomníčku Gregorův kříž. Tímto rozcestím prochází ze směru od Nové Louky modrá turistická trasa, která pokračuje na…

Rozcestí Hadovna

Zlín
Typ

Křižovatka cyklotras. Nachází se na silnici mezi Lukovčkem Přílepy, po které prochází i cyklotrasa 5036 Dešná Holešov. Začíná zde spojovací cyklotrasa 5121, která překračuje hřeben na Rusavu.

Rozcestí Hájovna Lipí

Plzeň-sever
Typ

Rozcestník je umístěný vedle cesty u Dolního rybníka na Malém potoce kousek od velmi pěkného odpočinkového místa, které najdeme hned u vody. Směrové šipky ukazují směr místního červeného okruhu,…