Drobečková navigace

Rozcestí Pod Blednymi skalami

Náchod
Typ

Rozcestí Pod Blednymi skalami (foto 1 a 2) vzniklo až v roce 2008 v rámci vyznačení přímé trasy (žlutá značka) z Machova (foto 3) ke vstupu do polských Blednych skal (foto 4 a 5). Modrá značka odtud…

Rozcestí pod Brněnským mostem

Jihlava
Typ

Hlavní Jihlavská křižovatka značených dálkových cyklistických tras. V současnosti je možné vyrazit po trase č. 16 do Polné a dál na Hlinsko. Na druhou stranu do Třeště a Telče, nebo po 162 podél…

rozcestí pod Buchlovským kamenem

Uherské Hradiště
Typ

Rozcestí pod Buchlovským kamenem - rozhodně zajděte těch 200 m ke kameni.

Rozcestí Pod Čertovou zdí

Liberec
Typ

Rozcestník turistických cest s názvem Pod Čertovou zdí nalezneme v místě, kde se na hlavní silnici vedoucí ze Starého Dubu do Osečné napojuje odbočka na Smržov. Na rozcestí Pod Čertovou zdí se…

Rozcestí Pod Čížovem

Znojmo
Typ

Rozcestník u silnice z Čížova k hraničnímu přechodu upřesňuje svými šipkami směry dvou turistických a jedné cykloturistické trasy. Prochází tudy modře značená trasa, která z údolí Dyje od hraničního…

Rozcestí pod Hostěnicemi

Brno-venkov
Typ

Turistické rozcestí Hostěnice (384 m) nalezneme na jihozápadním okraji obce. Je to rozcestí červené a žluté turistické značky a naučné stezky Říčky. Červená značka sem vede z Rousínova (17,5 km)…

Rozcestí Pod Hůrou

Trutnov
Typ

Rozcestník Pod Hůrou (foto 1) leží v lese asi jeden kilometr od Markoušovic (foto 2). Přichází sem z údolí červená značka od Janova, která pokračuje přes Markoušovice (foto 3) na hřeben Jestřebích…

Rozcestí Pod Jestřábem

Kutná Hora
Typ

U křižovatky silnice ze Sázavy do Talmberka a místní komunikace do osady Budín stojí mohutný smrk, na kterém jsou zbytky stále ještě patrného starého turistického rozcestníku, který již v novějších…

Rozcestí Pod Kozákem

Prostějov
Typ

Turistické rozcestí Pod Kozákem nalezneme na modré turistické značce z Malého Hradiska (11 km) přes Pohodlí (6 km) do Vojtěchova 14 km). Dříve byla modrá značka prodloužená až do Javoříčka (19 km),…

Rozcestí Pod Krásným

Jablonec nad Nisou
Typ

Na rozcestí kousek pod vrcholem kopce Krásný se sbíhají tři turisticky značené trasy - červená, modrá a žlutá. Červené značení sem přichází od rozcestí pod rozhlednou Slovanka a směřuje dál k…