Drobečková navigace

Rozcestí Ještěd - odbočka k vrcholu

Liberec
Typ

Rozcestím, které je 300m (měřeno po silnici) od vrcholu Ještědu, prochází dvě turistické značky a jedna Naučná stezka. Modře značená turistická trasa vede z jižního směru od Mnichova Hradiště okolo…

Rozcestí Ještědka

Liberec
Typ

Rozcestník Ještědka stojí hned u silnice a parkoviště u horské chaty Ještědka. Pokud sem přijedete autem, můžete se z rozcestí vydat na výlet čtyřmi směry. Po červené turistické značce nahoru po…

Rozcestí Jezerné

Vsetín
Typ

Rozcestí žluté a zelené turistické značky severozápadně od malebné obce Velké Karlovice.

Rozcestí Jezerní cesta

Klatovy
Typ

Rozcestí Jezerní cesta se nachází v nadmořské výšce 890 metrů nad mořem zhruba půl kilometru jihovýchodně od šumavské vsi Prášily. Jde o rozcestí turistické a lyžařské cesty. Severním směrem se…

Rozcestí Jindřichov - sedlo

Jablonec nad Nisou
Typ

Rozcestník, stojící u místní komunikace na severním okraji obce Jindřichov, upřesňuje směr dvou turisticky značených tras, modré a žluté. Modrá trasa sem přichází z městské části Mšeno z Jablonce nad…

Rozcestí Jinšov

Třebíč
Typ

Rozcestím mezi rybníky Vidlákem a Jinšovem prochází ŽTZ, která spojuje Okříšky a Telč. Areál rybníka Vidlák býval rekreačním centrem celého okolí, v současnosti je tam ohrazený soukromý pozemek.

Rozcestí k vojenským opevněním

Bruntál
Typ

Toto rozcestí se nachází na zelené turistické značce východním směrem od železniční stanice v Miloticích nad Opavou. Rozcestník je umístěn v oblasti Zátorského lesa v místech, kde je odbočka z…

Rozcestí Kácov - zastávka

Kutná Hora
Typ

Šipky rozcestníku stojícího u silnice před železniční zastávkou Kácov upřesňují směr červeně a modře značené trasy. Červená trasa sem z jihovýchodu přichází ze Zruče nad Sázavou a pokračuje dál po…

Rozcestí Kadaň

Chomutov
Typ

Hlavní turistický rozcestník v Kadani najdeme hned u křižovatky tvaru kruhového objezdu ulic Rokelská, Říční a Sukova. Prochází a začíná zde hned několik turisticky značených tras. Svůj počátek tady…